Fortfarande tisdag!

FORTFARANDE tisdag och man är nu hemkommen, sitter och äter väldigt god mat.
Jag försöker gå ner i vikt, så äter bara nyttiga grejer och det är faktiskt himla gott. Dagens middag består av sallad (gurka, tomat, rödlök, isbergssallad, ruccula och babyspenat) och rulader (lövbiff med äpplen) och tzatziki, himla gott faktiskt.

Peter gjorde smoothie igår, fy så gott det var, ska fan börja äta det till frukost.
Min frukost idag var ingen höjdare... =/

Hade tänkt vara nyttig enda tills min födelsedag tänkte jag, men det tror jag nog inte jag kommer klara av. Men men, man kan alltid försöka.


Sitter och ser på Semestersvenskar och längtar tillbaka till Thailand!

Nu händer det mycket roliga grejer många helger framöver, LÄÄÄNGTAR!



Ne, nu ska jag sätta Peter i lite arbete, hihi, =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0