MÅNDAG

VARIT SJUKT TRÖTT IDAG PÅ JOBBET! Men det har jag rätt till att vara, har ju jobbat hela helgen. Och nu är det bara tis, ons och torsdag kvar sen ledigt, sköönt, sen är 9 dagar i sträck veckan över!

I FREDAGS jobbade jag heldag, 8.45-19.15, sen när jag kom hem kom underbara Carro och Elin, diggar verkligen dom tjejerna, älskar att umgås med dom =)

I LÖRDAGS blev det först jobb, sen for vi till Gk och grillat, helt sjukt hur gott det var! Sen när killarna skulle basta drog jag till Jenny och hälsade på hon och Elenor och drack nå öl. Mycket trevligt!

I SÖNDAGS blev det först en promenad, sen blev det jobb. Sen efter jobbet middag i Öre, och sen underbart gott fika hos Emma som fyllde år! Grymt goda tårtor var det verkligen =)


Grillning på G




GRYMT GOTT!




Jenny och Elenor





Längtar till torsdag och till lördag, hihihihii =)

.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0