SÖNDAG

SÖNDAG idag, har gått till öre, ätit god middag, nu blire film, tvätta, städa lite också ska jag unna mig själv lite goooodis ;)

Har en dryg vecka framför mig, min 10dagar i sträck vecka, känner mig inte det minsta peppad!!

Försöker fixa ledigt veckan när vi får hämta valpen, men har inte lyckats nå bra ännu =(


I fredags så jobbade jag till kl 13, sen ut på promenad, sen blev det goood tacos. och filmer med Carima, Elisabet, Anna och Maria, var trevligt, men inte dom bästa filmerna dock.
På lördagen var vi ute och gick en sväng jag och Peter i solen, var himla härligt väder, sen på kvällen blev det grillning med ett helt gäng, mycket trevligt och gott =)

Var  ute på premiär tur med BMWn igår =)


......










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0