SÖNDAG!!

Gillar i regel inte söndagar speciellt mycket, men denna söndagen har varit över förväntan.
Fredrik kom imorse strax efter 10, grejsade med loftet och åt hamburgare, sen gick jag till öre (Träffade André och Anna, kul), sen blev det mat i öre, super god mat, jag gjorde tsatsiki =) Nu sitter jag här och hoppas det blir att se någon bra film snart.

Igår på dagen så gick jag en sväng, sen kom Vicky och hennes kille förbi, kul=), sen kom Peters familj och Fredrik på kaffe och bullar.
Sen när dom hade farit var det bara att skynda sig duscha och fara till stan till Björn och Sussie. Och där blev det grillat, så super gott det var.
Sen spelade vi Buzz och poker och drack vin =)



I fredags efter middagen kom Tomas och Carima, vi spelade Buzz och såg på tv, trevligt =)

Jobbar bara måndag och tisdag sen har jag påskledigt =) SÅ grymt skönt!!


Valparna är fortfarande inte födda, men det verkar som hon ska föda vilken sekund som helst nu, spännande!

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0