TORSDAG!

SNART HELG, så grymt skönt. Känner mig inte på humör denna vecka, känner mig mest bara trött och hängig. När jag går ut och går så går det sakta, orkar inte gå fort. Håller typ på somna nu i soffan, är såååå trött... Tänkte försöka hålla mig vaken och se Criminal Minds nu kl 21.

Är så less på jobb och väder! Vill ha sommar och ledighet, längtar efter min prinsessa.

Är rädd för att inte lyckas, varför?

Imorgon blir det att se film/filmer med Maria och Bettan, ska bli kul =) Sen vet jag inte vad som händer resten av helgen, ganska skönt att inte har något inplanerat. Har tänkt att vara hurtig i alla fall, om jag orkar, helt sjukt, känner mig så grymt orkeslös.

Helt sjukt, i flera år har jag ätit godis typ VARJE dag, och nu dom senaste 2 månaderna har jag bara ätit lite godis och chips på helgerna, gått långa/korta raska prommenader (dom längsta 1 mil), men jag har knappt gått ner ett kilo! Helt jävla sjukt! Känner att jag blir förbannad, man blir inte direkt motiverad att fortsätta när det inte märks någon skillnad.

Ne, nu börjar mitt program!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0