TORSDAG

Idag på dagen var jag på Sörbyn och städat, sen for jag hem till Öre och åt god lunch. Sen drog jag till Carima en sväng och hälsade på. Sen middag och bio med Maria och pappa, det blev "Män som hatar kvinnor".

Igår på dagen var vi i öre och försökte fixa min skitbil (den funkar nu dock, great!) Sen gick jag och Carima ut och gick.
Sen for vi till stan och grattade brorsan och åt gooood smörgåstårta, mums!

Finns super söta bilder på valparna nu=) Tror jag nästan bestämt namn nu, har fastnat jätte mycket för ett namn iaf =)

FICK HIMLA ROLIG POST IDAG, ÄR GLAAAAD!!!!!


Imorgon blir det käk hos Peter föräldrar och på lördag hos mina. Ser framemot helgen grymt mycket faktiskt!

Vilket jävla skit väder det varit idag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så himla vacker på det där kortet lillo !!!

2009-04-10 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0