VECKAN!

Jobbat färdigt nu för denna vecka, grymt skönt! Ha varit två dryga dagar på jobbet, varit mycket folk.
Hade då himla roligt med Linda påväg hem från jobbet, haha=)

När jag kom hem till mor och far och skulle hämta min bil och fara hem så startar den inte!!!! Den var helt jävla död, så pappa fick skjutsa hem mig!

Sen när jag kom hem från jobbet så har jag bakat, brownies med non-stop, har inte smakat dom ännu men hoppas dom är goda!

Imorgon fyller bror år och då blir det smörgåstårta, muuums!
Sen på torsdag blir det bio med Maria och pappa, män som hatar kvinnor.
Sen är hela fredagen och lördagen fullbokade.. hmmm, tycker inte om egentligen att ha så mycket inbokat, hinner inte göra allt jag tänkt mig hinna göra. Men kul att ha roliga grejer att göra istället för tråkiga varsdagssysslor. Så jag ska egentligen inte klaga!

Ne, nu ska jag gå och ta ett smakprov, hoppas dom är goda!



Kommentarer
Postat av: Codfather

brownisarna knullade i mun

2009-04-07 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0