FORTFARANDE !

JAPP, man är fortfarande kvar på sjukhuset. Är måttligt less nu och vill bara hem. Längtar hem till god mat, maten här är ju inte den bästa.

Har börjat få ont, eller ondare, känns inge bra. Febern är tillbaka också. Har nyss varit på röntgen så får hålla tummar och tår för att allt ser bra ut. Tro fan jag skulle bryta ihop om dom sa att det blivit dåligt igen och att jag måste vara kvar... men skulle inte förvåna mig om det var så, känns som jag inte haft turen på min sida nu på slutet.

Men om allt ser bra ut så får jag komma hem TORSDAG eller FREDAG ! Hoppas och längtar !

Har haft en del besök i helgen och nu i veckan, det har varit trevligt. =)

Fick låna en bok av Emma och det har typ räddat mina dagar, tusen tack. Och datorn såklart, utan den hade det varit (ännu mer) långtråkigt.

Ikväll är det "Miss Marple" på tv,  så jag hade tänkt se det ikväll. Peter kommer inte ikväll, men mamma och pappa ska komma förbi en sväng.
Det är ju inte ofta det är nåt bra på tv, har ju bara 1an, 2an och 4an. Ha mest bara varit friidrott nu på slutet och jag tycker det är såååå långtråkigt.

Idag kommer Bettan på besök, det ska bli kul, det blir nog lite yatzy spel.

Har varit och gått mycket nu dom sista dagarna, och det har gått himla bra, blir dock rätt så anfådd och får hög puls, men det är ju på bättringsvägar förhoppningsvis.

Nu ska jag ta och läsa lite innan lunch.


Ni får hålla tummar och tår att röntgen bilderna ser bra ut och att jag får komma hem imorgon eller fredag!





.........................

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller alla tummar och tår för att du ska få komma hem fortast möjligast! Krya på dig. KRAM

2009-08-19 @ 20:03:00
Postat av: Peter

Nä nu får du ta å komma hem

2009-08-19 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0