HOME SWEET HOME !

ÄNTLIGEN PÅ HEMMAPLAN ! Fick komma hem i torsdagseftermiddag, så grymt skönt. Ska tillbaka på tisdag igen och ta massa prover. Så får se vad dom säger efter tisdag.

I torsdags så åt vi middag i öre, sen for vi bara hem och såg film.
Igår på dagen var jag i öre med Maria, Tobbe och Filip, sen for vi hem till oss och åt räkor/kräftor/paj. Gott och trevligt !
Jag och Maria beställde massa kläder igår, hihi, längtar tills dom kommer.

Har varit i öre idag och bara tagit det lugnt med mamma och Mira.
Nu ikväll blir det bara mys framför tvn.
Har ingen ork överhuvudtaget. och det gör mig frustrerad. Men men, bara att  vila.















Ha fått Sims 3, överlycklig =)
Nu ska jag spöa Peter i Tekken, mohahha...





..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0