SJUKHUSET !

LIGGER på sjukhuset ännu, blev ganska allvarligt det här.
For in på akuten i torsdags eftermiddag och hade då sänka på 380 (den ska tydligen va under 10 ) , så blev inlagd på infektion med syrgas eftersom jag hade svårt att andas. Blev röntgad och dom konstanterade att jag hade lunginflamation på högra lungan och hål/spricka i högra lungan/lungsäcken, tror jag hade nå vätska i lungan också.

På fredagen blev jag röntgad igen och då hade det blivit värre så dom "opererade" in två drän i min lunga som skulle suga ut det dåliga, sen blev jag jätte dålig så fick ligga på intensiven i 2-3dagar/nätter.
Sen på söndag fick jag komma till lung-avdelningen, men hann bara sova där en natt sen blev det intensiven igen.
På tisdagen fick jag komma tillbaka till lung-avdelningen och här är jag ännu kvar.
Dom ska ta bort dränen från lungan idag, känns skönt, man blir lite rörligare då.

Har fortfarande feber, har haft det i 13 dagar nu....
Men dom tror jag får åka hem om 4-5 dagar, längtar !

Ne, ska lägga mig och vila nu.



......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0