SÖNDAG !

ÄR SÅ GLAD ATT VARA HEMMA ! Det är så underbart !! Så otroligt skönt att slippa sjukhuset.
Ska dit igen två gånger till veckan och röntga mig och så.

I fredags så var vi på kräftskiva hos Gk och Anna. Det var super trevligt ! Börjar bli tradition att ha kräftskiva hos dom varje år och det är verkligen super trevligt .

Igår grillade vi, gud så gott. Sen åt vi chips och godis och såg film, mys. Vi såg "Seven pounds", den var riktigt bra tycker jag.

Ha sovit jätte dåligt i natt, så idag är jag bara på dåligt humör känner jag.
Vi har varit hos Peters mormor och fikat idag, sen drog vi till öre och gick ut och gick (jag lånade mammas moppe) med söt Mira en sväng i skogen.
Sen fixade Peter go middag, helgrillad kyckling, det blev succé =) Så nu är man mätt och belåten.

Nu blir de film, tror Tomas och Carima ska komma och se med oss.



Kräftskiva !




Dags att grillas .



Go-middag =)






......................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0