ÄNTLIGEN FREDAG !

SOM JAG HAR LÄNGTAT, ÄNTLIGEN FREDAG !!

Idag har jag jobbat kortdag, slutade kl 13. Ha hunnit mycket idag faktiskt, handlat, varit ute på skogspromenad med Mira, dammsugat, torkat golven, dammtorkat och satt upp granen =) ÄNTLIGEN är granen på plats ! Och så fint det blev ! Peter var snäll och köpte en gran idag =)



Ska klippa mig imorgon, börjar bli lite smått nervös faktiskt... Undra om man vågar ge frisören fria händer?
Jag känner att jag skulle behöva en stor förändring.. Tycker jag sett likadan ut i evigheter ! Så skulle vara kul med lite förändring !

Blev god middag idag, tacos och en kall öl till det ! Gott !
Nu ska jag äta godis/chips och bara mysa ! Blir en hyfsat tidig kväll ikväll, så man orkar med morgondagen !



VEM VINNER IDOL IKVÄLL? Jag hejar på Calle !



.......................





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0