.

JOBBAT HELA DAGEN IDAG PÅ ICA, 8-45-19.15, är jätte less i huvudet, har sån huvudvärk =/
Vet inte om det är att jag måste byta glasögon... Tycker jag haft rätt så mycket huvudvärk nu på slutet.

Va på bio igår med Carima, såg new moon, en så underbar film ! Jag blev förälskad !
Förälskad i hela sagan/historien.. Tänk om vissa saker kunde vara sådär i verkligheten.

Slutar kl 13 imorgon, ska bli så skönt. Ska skriva/skicka julkort då hade jag tänkt !
Och ta mig en härligt och lång promenad, hoppas bara det inte regnar.


Åhå, på fredag är min 10dagar i sträck jobbvecka äntligen över.. Längtar ! Känner mig så less redan nu.
Ne, nu blir det kvällsfika sen sängen !




...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0