INTE MIN DAG !

KÄNNS INTE SOM MIN DAG IDAG ! Jag är sjukligt trött och på dåligt humör.
Allt känns super tråkigt... Jag är enormt uttråkad !

Vill sätta upp julgranen och få lite julstämming.. Men känns som vi aldrig kommer att komma oss för att köpa den där jäkla granen.

Hmmm.. Är enbart bitter , vill få mina önskningar uppfyllda..
Men det verkar helt omöjligt, än så länge i alla fall !!

Om klockan kunde bli 21 snart... Ska se Criminal Minds sen ska jag sova bort detta dåliga humör..

Imorgon slutar jag kl 13, sen är det ÄNTLIGEN helg, som jag har längtat !!

Ska göra lite kvällsfika nu..



........................

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag förstår dig. Var inte min dag idag hlr :( Åkte fast i en fartkamera idag när vi var på väg upp till skolan. Drygt! :( Vill oxå att mina önskningar ska gå igenom! Vi måste ses snart och prata. Saknar dig. Kramkram

2009-12-10 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0