LEDIG DAG !

IDAG HAR JAG VARIT LEDIG, SKÖNT !
Varit i Öre, gått skogspromenader med Mira och varit till Hörnefors med mamma. Hann med att dammsuga och torka golven också.

Det är så vackert ute nu med all snö ! Så mysigt ! Men halvdrygt att plumsa i snön i skogen, men nu har jag och Mira gått upp spår i två skogar, så kanske blir lite enklare imorgon.
Mysigt att det är kallt ute också, nu känns det ju faktiskt som jul. =) Och nu är det bara 1vecka kvar =) Hoppas snön får ligga kvar.

Dagen har varit sådär.. Känns som jag enbart drabbats av otur idag och annan skit..
Vet inte riktigt om jag tycker det gått så bra för Mira idag heller, i morse ute snurrade hon in sig i julgrans belysningen och slet ner den. Sen när vi var ute och gick så tittade hon åt ett helt annat håll och gick rakt in i ett träd.. Lilla gumman !!
Det kändes som om jag misslyckades totalt med matlagningen idag, gick iväg på toa i några sekunder, sen när jag kom tillbaka hade det kokat över så grymt mycket, ner på golvet och allt... Men enligt Peter var maten god.
Sen förstörde min BH tvättmaskinen, men Peter fixade så det gick och tvätta igen..


Nu ser jag Bonde söker fru, är ikväll, imorgon och på fredag =) Jippi !!
Har fastnat för Oskyldigt dömd, så blir att se det ikväll..

Nu är det snart helg också, så underbart ! Då fyller min älskade syster år !




..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0