MÅNDAG !

REDAN MÅNDAG. Dagen började med städning på Sörbyn, gått skogspromenad med Mira, sen har jag varit och handlat med pappa. Blev en härlig promenad med Maria efter middagen. Sen till Erik och Anna och planera inför nyår. =)
Nu sitter vi och ser tv med Tomas och Carima.

Igår blev det promenad med Carima på dagen, vi var riktigt duktiga och plumsade oss fram i snön, det var grymt jobbigt.
Sen blev det pizza/skrov till middag, mycket gott. Sen spelade vi Cluedo, jag vann =) Sen såg vi Paranormal Activity, tyckte den var bra och man blev rädd. Jag tyckte då den var sevärd.

Imorgon på dagen blir det att fara till stan och nyårshandla med Emma och Grunka.
Sen ska jag försöka hinna med att städa, skulle verkligen behövas. Och en promenad ska jag försöka hinna med också.

Ne, nu ska jag återgå till tvn.



.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0