NU VILL JAG HA HELG !!

ONSDAG IDAG, SLUTADE KL 13, MYCKET SKÖNT.
Åt parisare till lunch ! Parisare är så grymt mycket godare än hamburgare, hemma . Fast äter man ute på typ frasses eller nåt så är hamburgare mycket godare.

Va ute på en skogspromenad med Mira, mycket härligt, synd bara att det blir mörkt så jäkla fort.
Ha slagit in lite julklappar idag och skrivit lite julkort och självklart lyssnat på julmusik. =)
Inte länge kvar nu till jul, så underbart ! Längtar så grymt efter lite ledighet.

Och snart helg, då ska jag äntligen klippa mig ! Hoppas man vågar göra något vågat för en gångs skull..

Är så trött hela tiden ! Undra när fan man måste gå och lägga sig för att känna sig pigg, kl 20-21 kanske !! Helt sjukt !

Har köpt ett nytt spel, Cluedo på DVD. =)
Spelade det för några veckor/månader sen hos Anna och Erik, tyckte det var skit bra spel.
Så fick självklart lov att köpa det . Så hoppas det blir att spela under jul !




Nu ska jag se Bonde söker fru, sen blir det att göra något gott kvällsfika !



............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0