NYÅRSAFTON !

INTE ALLT FÖR MÅNGA TIMMAR KVAR PÅ ÅRET 2009.
Har nyss varit ute på en promenad, brr, blåste kallt. Ska fasen ta med mig täckbyxor ikväll och ta på mig dom när vi ska ut och se på raketer.

Blev inte alls som jag hade tänkt mig med nyårsklänningen, den är för stor och det ser inte alls bra ut så det blir att ta en gammklänning istället.

Året 2009, vad har varit bra med detta år? Vi fick tillskott i familjen, Filip =)
Jag fick en av mina drömmar uppfyllda, Mira =)
Sommaren (början iaf) var helt helt underbar.

Året 2009, vad har varit dåligt med detta år? Augusti, September och Oktober var inga bra månader.
Blev sjuk och inlagd på sjukhus i Augusti och känner mig fortfarande inte som mig själv ännu, men det går åt rätt håll. Men hösten har varit jobbig.

Ikväll blir det lugnt för min del, känns skönt.




GOTT NYTT ÅR PÅ ER, HOPPAS NI ALLA FÅR EN TREVLIG KVÄLL !




..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0