TREDJE ADVENT OCH LUCIA !

TIDEN GÅR HIMLA FORT, DET ÄR REDAN TREDJE ADVENT OCH LUCIA IDAG ! Så underbart och mysigt det ska bli med jul och nyår, längtar så !

I fredags så tog vi det bara lugnt, åt gott och såg Idol. Blev en tidig kväll för mig, det behövdes.
Klev upp tidigt i lördags och for till stan, klippte och färgade håret, sen for jag till bror som bjöd på go-fika.
Sen på kvällen var det glöggkväll hos Anna och Erik. En super trevlig kväll ! Snackade, spelade spel och åt gott julgodis.
Idag har vi varit i Öre hela dagen. Ätit gott, varit ute på skogspromenad med Mira, vi la spår och hon var super duktig. Är så stolt över henne !
Gjorde en chokladfudgetårta som jag nyss ätit, mums !
Sen blev det viloläge, har haft så ont i skallen idag (och även igår) Men har tagit en Ipren, så det känns ganska bra nu.

Funderar på ge en/flera julklappar till mig själv i förskott, har hittat nå snygga kläder som jag gärna skulle vilja ha =)

Helgen i bilder !


Jag nyklippt !



Glöggkväll hos Anna och Erik










Min snygging !

Pappa kapade träd och Filip var imponerad =)




Ska försöka satsa på en tidig kväll ikväll så man orkar med veckan.


............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0