TRÖTT !

URSCH, KÄNNER MIG ENBART TRÖTT IKVÄLL ! Har jobbat hela dagen. Är nu hos syster i stan, hon och Tobbe har bjudit på en gudomlig middag, verkligen super gott.

Nu sitter man och väntar på att bion ska börja, blää är inte alls sugen på bio... Vi ska se Avatar, gillar inte Sci-fi filmer och den är mängda lång, suck suck.. 2timmar och 40min.... jag kommer att somna !

Igår jobbade jag bara till kl 13, mycket skönt.
For till Öre och bakade bröd och gick promenad med Mira, som i övrigt är mycket piggare nu och det känns jätte skönt.
Sen så kom Carro och Elin på middag, det var en super trevlig kväll ! Med dom två kan man aldrig ha det tråkigt.

Imorgon ska jag ta en lååång sovmorgon ! Sen är det bara 4 jobbdagar kvar sen långledigt =)




                                                           ...............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0