Längtar!

Längtar till tisdag för då är jag ledig och då ska jag följa med morsfars till stan, ska på BOKREAN =) Konstigt nog gillar jag bokrean, men läser typ aldrig böcker. Också är det FETTISDAG = semlor  MUUMS!!!!



Ska gå en sväng på HM med, ska hitta kjolen i min storlek, vill verkligen ha den!



Kan någon komma och rädda mina blommor?
Dom dör en efter en! Förstår inte vad jag gör för fel.

Imorgon kommer mitt paket från ellos, hihii, längtar, hoppas det passar! Längtar tills mitt paket från ginatricot kommer!
Och mina skor från Halens. Men nu om kläderna/skorna passar blir det ingen mer shopping på ett tag, tråkigt...

Ne, nu börjar Beck snart igen. Sen blire godnatt! Ska bli så skönt att sova....

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nån måste komma och rädda mina också. Jag fattar inte vad jag gör fel! Slängde ett par stycken i lördags och åkte på Plantagen och köpte nya hah ;). Patrik föreslog plastblommor men de är inte lika fint.

2009-02-22 @ 22:24:49
Postat av: Carro

Mitt namn försvann visst :P

2009-02-22 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0