LITE BILDER

HÄR KOMMER LITE BILDER!


I fredags när vi var och åkte båt.





I lördags när jag var ute och åt med Vicky, Jenny och Frida.







Fest hos oss igår, Krisch födelsedag!










Ska bada/duscha Mira ikväll, undra hur det kommer att gå. =) Ska bli kul =)
Vi ska till vetrinären imorgon och få spruta.

Igår hade vi fest hemma hos oss, Krisch fyllde år.
Det var trevligt, blev rätt så lugnt för min del, skönt.
Man slapp vara bakis idag =)

Idag har jag legat ute i solen och läst, sen var jag duktig och cyklade till öre.
Peter har fått igång båten idag, så nu är han och Fredrik ute och åker båt.

SHIT bara en semestervecka kvar nu =(
Gud vad tiden gått fort, helt sjukt. känns som det var i förrgår som man gick på semester.


Ne, nu ska jag vara duktig och dammsuga åt mamma.





...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0