LÖRDAG

LÖRDAG IDAG och inget spöregn men ingen sol heller.  Sista semester veckan har det inte varit speciellt bra väder. Det var endast onsdag som var hyfsad.

Igår så tog jag mig en promenad i regnet, sen kom Emma och Grunka på middag, det blev porterstek och klyftpotatis och kladdkaka till efterrätt. Sen blev det kortspel, det var en trevlig kväll.

Idag vet jag inte alls vad som händer, var sugen på att fara till Norrbyskär och äta men vädret är ju inte det bästa. =/
Ska mig ut på en promenad i alla fall.

Här kommer lite bilder på snyggingen Mira =)

När vi hämtade henne.



Nu . Visst har hon blivit stor ?



Mira och hennes kompis Hera .



Söt-tjejen .




Ne, bäst att bädda sängen och klä på sig, man kan ju inte gå med morgonrock hela dagen.






....................

Kommentarer
Postat av: Rebecka

OJ vad stor hon blivit ! helt sjukt vad hon vuxit :)

2009-07-11 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0