MÅNDAG !

MÅNDAG idag och jag slutade kl 13, skönt med kortdag =)

Helgen har varit helt okej, jobbade till stängning på fredagen, sen när jag kom hem spelade jag, Linda och Bucki yatzy och åt godis/munkar/chips, gott och trevligt var det =)

På lördagen blev det jobb till kl 16, sen hem och börja fixa med middagen, Tomas och Carima kom och grillade och drack öl, sen senare kom Grunka också. Vi spelade kort och snackade, en trevlig kväll.

Igår på dagen for jag till Öre, hjälpte mamma rensa lite ogräs, umgicks med Bettan och Maria lite. Sen blev det godmat i öre, sen var jag och Peter duktiga och cyklade hem, sen på kvällen blev det film "Änglar och demoner", tyckte den var sådär.

Just nu är jag fast i Öre. Pappa lånade min bil före kl 16 för han skulle handla och han har fortfarande inte kommit hem, vart är han??! Jag som ska hem och äta!

Har nyss varit ute i regnet och gått en "lång" promenad med Mira, det är fan kämpigt att få hon att gå ibland, hon kan vara riktigt tjurig.

Nu har pappa äntligen kommit hem, så nu ska jag dra järnet hem och äta en efterlängtad middag!

Är det något bra på tv ikväll?




............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0