MÅNDAG

MÅNDAG idag och jag jobbar eftermiddagsvecka, stänger hela veckan. Förutom onsdag då jag är ledig =)
Tycker ändå om eftermiddagsveckorna, för då får man sovmorgon =)
Är så grymt trött på morgonen, helt sjukt, jag har blivit en riktigt sjusovare.

I helgen var man ledig hela helgen, skönt ! På fredagen efter jobbet så blev det grillning + öl (även fast det spöregnade) med Gk, Anna och Tomas, sen for killarna och bastade och jag och Anna satt och surrade, det var en trevlig kväll. =)

På lördag på dagen var Maria hemma =) Jag, Maria och Maria tog en skön promenad, sen drog vi på Häggströms, men hittade dock inget, arrh, håller på bli tokig, är i stort behov att ett snyggt linne/topp, men hittar aldrig något !
På kvällen blev det Norrbyskär, var tänkt på fredagen istället men eftersom det spöregnade så blev det lördag.
Vi tog 18 färjan dit och åt Grill-buffe, blev dock besviken på den, tycker inte buffen var nå speciell alls. =/
Sen var det trubadur där, "Black and White", dom var jätte duktiga, blev till och med dans och allt =)

På söndagen kom Fredrik och Emilie, och jag fick åka vattenskoter för första gången, det var roligt !
Sen blev det skrov till middag och en skräckis, en trevlig kväll.

Lite bilder bjuder jag på =)


Påväg till Norrbyskär !





Jag och Maria



Erik och Samuel



Emma och Carima





Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning inför jobbet.




......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0