ONSDAG !

ONSDAG och jag har varit ledig idag, skönt ! Solen har varit framme hela dagen och det har varit riktigt varmt.
På dagen så gjorde jag och Emilie tacopaj och västerbottensost paj, alltid bra att ha paj i frysen. Sen blev det promenad med Mira och lite solning.

Sen for jag, Elin och Carro ut och åt på båten (inte sjöbris utan den andra), det var super gott =) Sen blev det mjukglass, grymt gott, min första mjukglass i sommar.
Sen när jag kom hem tog jag en skön promenad runt byn.


Snyggast av dom alla !



Bästaste brudarna !



Jag äter gott !




Jobbar helgen =( Men dock bara 11-15 på lördag, och på söndag blir det valpkurs, är fan nervös, men det kommer nog gå bra...
Åhå, jag vill fara på Nolia i helgen, men det finns ingen tid för det =( Få försöka hinna fara dit nästa vecka / helg istället.

Har haft problem med vänstra örat länge och nu har jag fått i högra också, jag hör typ INGET, jag håller på bli tokig. Måste ringa till vårdcentralen igen och säga att det bara bli värre. =/

Ne, är trött, ska nog gå i säng. Är lix ändå bara skit på tvn =/




................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0