SÖNDAG

SÖNDAG och idag har jag varit duktig. Jag har tvättat mängder, jag har rensat ut min garderob (så nu är det fritt fram att inhandla nya kläder) , dammsugat och torkat golven.
Tog sovmorgon i morse till efter kl 10 och igår sovmorgon till kl 11 ungefär =) Skönt att sova länge, men samtidigt så känner man sig nästa trött hela dagen och att man inte hinner göra allt man vill. (för att man sovit bort halva dan)

Är SÅÅÅÅ grymt sugen på att beställa ett skrov och äta till middag, hur gott hade inte det varit. Men det lutar nog åt att det blir tråkig middag, typ makaroner och korv.  =/

Ikväll har jag då bestämt mig för att äta chips och godis, och bara se på film och mysa =)


Ifredags så for vi ut till snöan (Peters familjs stuga) med Tomas och Carima. Vi grillade, spelade kort och maxi-yatzy och drack vin, det var en mycket trevlig kväll.








Igår på dagen hände inte mycket, vi gick ut och gick det var ungefär allt vi hann göra på förmiddagen. Var tänkt att vi skulle se båttävling på dagen och sen äta på Norrbyskär, men vädret var inte det bästa.
Sen blev vi bortbjudna på middag hos Fredrik och Emilie, grymt god mat. Det blev en trevlig kväll med repmånad och kort-spel.






Efter detta kort dog min kära kamera =( Känns surt. Men idag har Peter beställt en ny åt mig, så det ska bli kul med en ny kamera. Längtar tills jag får hem den =) Den borde komma på tisdag eller onsdag.


Tyckte denna choklad var himla god =)




Imorgon börjar min sista vecka på semstern, känns tugnt. Varför kan det inte vara för evigt?
Så i veckan ska jag försöka ha hur kul som helst =)

Ne, bäst att börja bege sig hemåt och göra nån tråkig mat.



....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0