TORSDAG

TORSDAG = HELG SNART ! Jobbar dock fredagkväll och lördag till kl 16, missar marknaden och allt =/
Annars så har det gått bra att jobba i veckan, var ledig i tisdag när det var kanonväder.
På tisdagen tog jag, Peter, Fredrik och Emilie båten till Husskär, sen efter ett tag kom Grunka också. Sen efter Husskär så for vi alla på Norrbyskär och åt, det blev Texasburgare med lantpommes, det var himla gott =)

Husskär !



Jag och Emilie






Jag och Peter



Jag och bror



Gott !



Grunka och Emma




Hoppas på solsken på lördag så man kan grilla till middag =)

Mira har varit nere i ett sur-dike idag när hon hjälpte pappa dra ris, hon luktar inte speciellt gott. Dags för en dusch för henne snart !


Jobbet kallar, måste göra mig iordning.



.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0