MÅNDAG

MÅNDAG IDAG! Helgen har varit underbar!
I fredags så fixade Peter värsta middagen, det blev grillat, kött och bakpotatis, halloumi och en jätte god sallad! MUMS!
Sen efter maten for vi till Tomas och Carima och spelade spel och drack nå öl.

PÅ LÖRDAGEN var det födelsedagsfika för mormor och Helena och det var GRYMT goda smörgåstårtor!
Sen grillade vi med Tomas och Carima och drack öl och spelade spel.

I SÖNDAGS firade jag och Peter 6år tillsammans, gud vad tiden gått fort!
Vi gjorde typ inget, Peter städade och jag låg och läste bok.

ÄR i öre nu och tar hand om vilddjuret, hon är till salu för tillfället för hon har varit OTROLIGT busig hela morgonen!
IDAG ska jag fara och klippa mig, jippi!


Snart midsommar, längtar så!

















Ne, bäst att gå att se vad vilddjuret hittat för något att tugga på!



.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0