ONSDAG

ONSDAG! Känns som man hunnit med mycket idag.
Var på vårdcentralen i morse, handla på Ica, varit på Bolaget.
Sen kom söta Carro på lunch och stannade till 16tiden =)
Sen efter middagen for jag och Mira och hälsade på Peter.
Efter det var jag och Frida ute och gick en härlig promenad.
Nu är jag sugen på en kvällsmacka! MUMS!

IMORGON har jag inga planer för ännu? Blir väl alltid något. Tror syster kommer då =)

TAGGAR hur mycket som helst till midsommar, HOPPAS vädret är med oss.


DAGEN I BILDER!









Myser med Carro =)



Sååå gott!








..................

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vilken godbit hon är, helt underbar! :)

2009-06-17 @ 23:31:37
Postat av: Ask

snygga bilder är du fotograf

2009-06-18 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0