Onsdag!

Onsdag idag, har varit ledig idag! Skönt. Varit på fahlgrens och köpt ljus :) Sen lunch hos mor, fick en super duper god hamburgare!
Sen hem och började dammtorka, sen kom Carima och vi såg en film, fattade dock inte mkt av filmen, men den var helt okej ändå. Sen kom Peter hem med min födelsedagspresent, jag fick en CYKEL, en röd med korg :) TACK! Så nu i sommar blir det mycket cykling :)

Ska på städet imorgon med Elin, det funkade super bra i måndags, Elin var jätte duktig!

Blir inte att hämta lilltjejen imorgon :( Blir på fredag istället, har ingen bil eller nåt imorgon eftersom min bil gått sönder :(
Så nu sitter man och längtar till FREDAG istället för imorgon.

Ne, nu ska jag hoppa in i duschen och kanske läsa boken jag lånade av Carima!


...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0