TISDAG

TISDAG IDAG! Är super trött idag. =/

Igår efter klippningen blev det bolaget sen for vi på Ica och handlade kött inför midsommar.
Sen åt vi middag med Tobbe och Filip.
På kvällen kom Linda och Bucki förbi, kul =)

Idag ska jag försöka vara duktig och gå på en långpromenad (det regnar inte men blåser jätte mkt),
sen ska jag på H&H med Bettan tror jag, hoppas man kan hitta sig något fint.


Frisören gjorde en jätte söt frisyr på mig igår, men självklart regnade frisyren sönder innan man hann hem =(
Tänkte visa en före och en efter bild. (efter-bilden är inte snygg, för regnet har förstört frisyren)







Mitt bustroll!





Jag håller tummar och tår för att det blir uppehåll nu till midsommar! Gör det ni med vettja!
Ikväll ska jag tona håret, hoppas det kommer bli fint.



På återseende!


.............

Kommentarer
Postat av: Vickan

Va fin du är! :)

2009-06-17 @ 23:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0