TISDAG!

SOLIGA TISDAG! Har varit riktigt härligt ute idag, hoppas man fått lite färg!

På lördagen blev det grillning + öl, var gott och trevligt!
I söndags var min familj + Peter familj här på födelsedagsfika, älskade mor hade gjort smörgåstårta och prinsesstårta. Sen kom Emma och Grunka förbi på lite fika också =)

Mira är söt hon! Hon är så go och gullig på dagen, men på kvällen/natten förvandlas hon till ett monster, haha, hon vill bara inte sova, hon vill bara TUGGA PÅ ALLT!
Idag har vi varit ute och gått lite med koppel, gick himla bra, också har Boy varit förbi och busat med oss lite. Också kan Mira nästan "Sitt" nu, hon är super duktig (bara hon vill).

Blir jobb imorgon, 8.45-13, känns fan halv tugnt, men men, är ju bara 4timmar så det är inget att klaga på.

På torsdag fyller jag år=) Och då kommer Maria hem =)

Idag fixade Peter mat, blev grillat, jag åt supergoda grillade hamburgare och mamma, pappa och Peter åt grillad regnbåge! MUMS!



Mira leker med Maria



Ser på Bamse



Emma & Grunka på fika



Peter var kock idag!





Ne, nu ska jag ut och gå en sväng!



............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0