Helgen!

I fredags var jag ledig. Var ute på långpromenad, sen fixade jag lunch till Tomas och Peter, sen bakade jag en geisha-kladdkaka. Blev många lyft och sånt ner till gäststugan(det kändes i armen sen på natten när jag skulle sova.)
Vi for till stan till min älskade syster, Tobbe och Filip och åt god mat och min kladdkaka till efterrätt (den blev mycket god) Sen spelade vi lite poker och såg Let´s dance.

På lördagen på dagen såg jag en film som jag hyrt i torsdag (hyrde 3filmer, bara sett 1 av dom ännu, Peter vägrar se dom andra). Sen kom mamma och pappa på kaffe + kladdkaka, vi pratade om hundköpet som vi i princip bestämt oss för att göra =)
Sen kom Tomas och Carima förbi och vi satt bara och surrade. Sen när dom hade farit så bakade jag två till kladdkakor och muffins. (Ena kladdkakan blev stenhård i kanten, inte alls lika god som den jag gjorde i fredags, och muffinsarna hade jag kunnat slå ihjäl någon med, dom var stenhårda, så dom kastade jag)
Sen efter bakningen gick jag ut och gick en sväng medans Peter gjorde middag. Sen efter middagen kom Tomas, Carima, Emma och Grunka på kladdkaka + kaffe (men kaffet var till min förvånan slut så det blev lättdryck istället). Vi såg Robinson sen spelade vi Buzz. En trevlig kväll!

Har sovit så förbannat dåligt hela helgen, så känner mig inte
utvilad för 5öre .

Idag for vi till Peter mor och far och hälsade på ett tag, sen for vi till min mamma och pappa, jag och mamma gick ut och gick en sväng sen blev det Köttsoppa till middag. Ikväll blir det godis + film.

Jobb imorgon + heeela veckan =(


En av kennlarna vi pratat med ska valpa nu i veckan, spännande =)
Hoppas dom får många tikar, för det är två andra före oss som tingat tikar.
Har skrivit till en annan kennel också, som ska valpa om 2veckor.
Om man inte får en tik på första kenneln så hoppas jag på denna kennel.

Någon som har förslag på några fina namn på en tik?


.........
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej kan inte jag få vara med på hundköpet också ? Förslag på namn, Ella, Ronja, Molly, Lina, Mimmi, Cilla, Elsa, Alice, Leia, Maggie, Mysan, Skruttan, Klara, Chanel, Britney, Beyonce, Shakira, Emmy, Tessie, Katja, Selina, Love, Smilla,

2009-03-30 @ 09:39:49
Postat av: Emma

Fredrik hälsar ett namnförslag: Agda =)

Här är mina förslag: Ina, Bonnie, Lexi, Elvira, Takida, Zelda, Selma och Nelly! :)

2009-03-30 @ 19:12:21
URL: http://emmathysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0