Helgen!

Helgen har varit helt underbar.

I fredags jobbade jag heldag, 8.45-19.15, sen for jag hem och på vägen hem såg jag något läskigt, en gubbe som satt med en pannlampa och grävde i skogen, och eftersom det var fredag den 13e och jag skulle hem och se skräckisar med Maria så fick jag för mig att han grävde ner ett lik, så jag plattan i botten och körde fort hem och låste dörren efter mig. Sen kom Maria också såg vi två skräckisar, det var trevligt att träffa henne.

I lördags jobbade jag 11-15, sen gick jag ut och gick en sväng. Sen kom Elin, vi spelade typ Buzz hela kvällen, såg vem som vann melodifestivalen, drack vin och spelade poker med Peter, mycket trevligt =) Sen idag har vi spelat mer Buzz och varit ute och gått. =) Sen for jag och Elin hem till öre och åt middag där med mamma, pappa och Peter.

Nu sitter jag och väntar på att Herre på täppan ska börja. Blir nog Beck ikväll, om jag orkar, har för mig att den som går ikväll inte är så bra.

Tänkte lägga upp lite bilder =)


Älskar denna glass....




Fick denna choklad från Åres chokladfabrik av Peter mamma, ska va duktig och spara den till påsk =)




Pokerproffset Elin =)










Nu börjar Herre på täppan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0