Nu vill jag ha helg!

Får långhelg denna helg, säkert därför jag längtar som ett tok till helgen, jobbar bara imorgon på städet sen på Ica sen har jag helg =) Jippi =)

Maria, Tobbe och Filip är i tidningen idag, super fina =) Givetvis vart dom super fina eftersom det var jag som knäppte kortet ;)

Åhå, såg nyss jordgubbar på reklam på tv, gud så gott det hade varit med jordgubbar, mums, längtar efter sommar! =)


Jag peppar mamma att vi ska köpa en hund ihop, hon börjar ge med sig =) Hihihi, vill SÅ gärna ha hund!!

En Boxer, en golden eller en lagotto? Vad tror ni? =)

Är fan trött, ikväll blir det en tidig kväll.

Kommentarer
Postat av: The CoDfather

vissa har ju helg redan

2009-03-25 @ 21:42:38
Postat av: Anonym

Ska ta mig en helg öl nu....mums

2009-03-25 @ 21:48:55
Postat av: Anonym

JAg tkr en golden=)

2009-03-26 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0