Onsdag!

Jobbat kortdag idag, grymt skönt. Bara två dagar kvar, sen är 10dagar i sträck veckan över, äntligen! Längtar så till helgen =)
Har bakat mer bröd idag, Peter åt ju upp brödet direkt, så har bakat mer lantbröd idag och ciabatta.

Till påsk ska jag baka mer bröd, så jag och min syster kan ha till frukost! Längtar efter dig älskade syster! Alltid underbart roligt att umgås med dig, har aldrig tråkigt med dig. Du är bäst!



Saknar dig så söt! Du var världens finaste!




Nu ska jag gå och äta fruktsallad (med banan i, hör och häpna, få se om jag tvär dör eller inte) Sen kl 21 blir det Efterlyst!

Hejs!


Kommentarer
Postat av: storasyster

Älskar dig också lillo, vilken tur att du är så huslig och bakar bröd och donar!!! Kan vi inte gå och se filmen nästa onsdag då ? att vi tar en heldag då ?



Love U

2009-03-04 @ 19:41:31
Postat av: Vickan

BANAN? Nu är jag chockad.. Hur var det?

2009-03-05 @ 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0