Söndag!

Varit ute och gått till öre idag, Maria kom och mötte mig =) Sen hann vi bara gå en bit sen mötte mamma oss =)

Nu ska jag se det här Wipeout nu på 5an, verkar jävligt roligt, sen blir det Beck =)

Åhå, vill förandra min utseende, vill klippa eller färga håret, någon som har något förslag? Vad skulle jag passa i?
Hm, är sugen på tatuera mig igen med. Men har inte riktigt hitta något som jag skulle vilja göra än.



Bilder från i fredags!

   

Den underbara maten Carro bjöd på.



Hatar fan fredagar när man måste jobba till kl 19, fy fan vad jag hatar dom, hela fredagen är förstörd. Har bytt bort många kl 19 fredagar nu på slutet, är så skönt att slippa gå till kl 19.

Ne, nu ska jag äta ostkrokar och se på tv =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klippte dig ju men du gömde ju bort frisyren ju! Tycker fortfarande att du ska ha snedlugg och ja, den är störande till en början men du vänjer dig jättefort :) Våga bara!

2009-03-08 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0