Söndag!

Helgen har varit helt underbar.
På fredag så käkade jag, Elisabeth & Maria tacos, åt godis och såg på film, myyys!
Sen på lördag efter jobbet så kom Maria, Tobbe och Filip på middag, myys, sen blev det singstar =) Har laddat hem några nya låtar nu på singstar =)
Sen när dom hade farit hem hälsade vi på Emma och Grunka en sväng, kul=)

Har äntligen fått mina skor nu och jag kunde ha dom, jippi =)








Blev super glad på lördag på jobbet när jag fick denna av underbara Linda =) Så söt hon är.






Idag har jag jobbat, gick helt okej. Varit ute och gått en sväng med, härligt. Ikväll blire glass, choklad och se på tv =) Ska försöka läsa min tidning "Misstänkta" också =)
Blir nog en tidig kväll, känner mig trött... Imorgon blire jobb igen fram till fredag, sen heeelg, skönt, då är 10dagar i sträck veckan gjord, nice..

Nu ska jag äta glass, gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0