Underbara dag!

Vilken undebar dag, super härligt väder ute. Har nyss varit på 1 timmas promenad och nu sitter jag ute på altanen och solar och lyssnar på musik, så härligt. Längtar bara mer och mer till sommaren.

Njuter så grymt av livet just nu i denna stund!

Ikväll blir det middag hos Emma och Grunka, ska bli himla trevligt =)

Igår hade jag en helt underbar dag/kväll och det har jag Elin och Carro att tacka för, fan va kul vi hade =) Och Carro, maten var underbar, som sagt, halv åtta hos mig nästa =) Ska lägga upp lite bilder sen!

Min mp3 spelare är fan helt världelös, den byter låt av sig själv mitt i en annan låt, jätte störande....

Blir så less på min sambo att han ska he chili i maten hela tiden, korvstroganoff med chili i, lasagne med chili i, det brinner typ i käften på mig varje gång han gjort mat, munnen typ domnar bort.. och han bara skrattar, ond som han är... jag ska fan göra mat till honom någon dag och smyga ner banan i maten, så får vi se vem som skrattar då =) Hämnd, mohahha...

Och Vicky, jag överlevde faktiskt fruktsalladen med banan i, vem vet, någon dag kanske jag får i mig en hel banan utan att få kvälvninghar. Men det återstår att se!

Åhå, jag har remi hemma, muums va gott...
Det går faktiskt skit bra att inte äta godis och annat skit på veckorna, är så stolt över mig själv =) har haft en chokladkaka och remi hemma hela veckan utan att äta av det.

Ne, nu börjar det bli lite kallt. Bäst att gå in och göra sig iordning till middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0