DÅLIG ONSDAG!

EN DÅLIG ONSDAG! Kände av urinvägs infektion igår på jobbet, men igår kväll när jag skulle gå och lägga mig kändes det rätt så bra, men idag, ursch, känns som hela jävla dagen har jag spenderat på toaletten. Var till vårdcentralen och fick pencillin i alla fall, så det borde börja kännas bättre snart. Hoppas Hoppas! HATAR urinvägsinfektion!

Jag som var ledig idag och skulle fara till stan och handla =( Men inte det.
Mamma och pappa for ändå, men köpte inte det jag ville att dom skulle köpa =( Ha framkallat jätte mycket kort, men har inget album att sätta in dom i =( Och mamma och pappa hittade inga album att köpa.

Men mamma hade köpt en del grejer till lilltjejen, åhå, gud vad jag längtar efter henne  Nu är det inte så himla längre kvar tills man är hundägare =)

Är sugen på att bara mysa och se film!
Hoppas det kommer kännas bättre snart, kommer bli tokig snart, fortsätter det såhär så kommer det absolut inte att gå att sova i natt.. =/

......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0