Det går för fort!

Redan söndag =/, får nästan panik när helgerna går så ruskigt fort. Det smäller bara till så är det måndag igen!

Igår for vi in till stan på Norrlands operan och satt där på uteserveringen, fy så varmt det var, blev god mat och x antal öl där.
Var trevligt! Sen for vi förbi på P-O, Stefan och Jörgens releasefest. Sen gick jag och träffade och snackade med Elin lite utanför Harrys.

Idag har vi varit i öre. Va ute och gick jag, pappa och Peter en sväng, sen gjorde vi tre go-middag till mamma, det blev skagentoast till förrätt och till huvudrätt så grillade vi, det blev väldigt gott! Och nu sitter jag och trycker i mig mängder med marabou schweizer nöt, funderar på trycka lite chips också =) Man lever bara en gång!

I veckan blir det bara jobb måndag och tisdag (och städning på torsdag) och på tordag far vi och hämtar lilltjejen, längtar så!

Ne, är inte på humör för att skriva så jag ska ta och lägga mig och jäsa i soffan istället! cold case har börjat!


............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0