FINA SÖNDAG

IDAG ÄR DET UNDERBART VÄDER UTE, OCH DET ÄR SÖNDAG! Helgen har varit underbar, synd bara att den ska gå så himla fort.
I fredags slutade jag kl 13, hälsade på i Öre (Syster och Filip var där=) ) Sen blev det middag + film med Carima, Maria och Elisabet. Vi hade himla tur med filmerna denna gång, 2 av 3 var riktigt bra.
I lördags på dagen så gick vi ut och gick en sväng, for förbi Peters mamma och pappa, sen följde Carima med mig på affären, sen blev det grillning/öl/schlager här hos oss med Emma, Grunka, Tomas, Carima, Gk och Anna (och Alfons)
Idag ska jag försöka mig ut i solen innan jag ska på jobbet. Har inventering kl 16.15 och hela kvällen =( Känns surt! Sen när jag kommer hem hade jag tänkt se Changeling som jag hyrt, den är säkert bra.

Ne, ha mängder tvätt också som jag skulle behöva ta tag i. Också vill jag UT i det fina vädret. Hej så länge!


................

Kommentarer
Postat av: Hea

Du verkar alltid ha så mysiga helger :D. Vad fina matskålar du köpt till vovven , är dom från rusta? :)

2009-05-17 @ 12:15:12
URL: http://www.metrobloggen.se/hea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0