Maj månad!

DET HAR REDAN HUNNIT BLI MAJ MÅNAD! Så härligt, sommaren närmar sig med stora steg, det gillar vi.

Jobbveckan har varit såå dryg så dryg, den segaste veckan någonsin, trodde aldrig det skulle ta och bli helg!

Men till slut så blev det torsdag, slutade kl 13, for hem till mor och far och fick lunch, sen gärnet hem och fixa inför kvällen. Vi blev ett gäng på över 10pers som grillade och drack gott hemma hos oss. Mycket trevligt!

På fredagn var det finfin väder, så vi gick ut och gick en sväng jag och Peter, sen kom pappa och hämtade oss så vi for till Öre och hälsade på, underbara syster och Filip var där =) Det blev en härlig dag, satt ut i solen hela dagen =)

Igår morse så for jag, Maria, Filip och mamma på en roadtrip och hälsade på hos dom söta valparna =) Det tog hela dagen, sen kom vi hem vid 18tiden och då bjöd underbara Nygårds på super god middag och efterrätt!
Sen blev det film med Emma och Grunka, Yes man, det var trevligt.

Igår blev det MÄNGDER med onyttigheter, så nu jävlar, idag ska jag vara hurtig hade jag tänkt. Ska till öre, men har inte bestämt mig ännu om jag ska gå eller om jag ska cykla.

När jag kommer till öre så ska jag ta och lägga upp ett gäng bilder, så jag återkommer!


......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0