SÖNDAG

SÖNDAG idag och jag har bränt mig som en gris! Onödigt! Men men, det är smällar man får ta.

I fredags så jobbade jag hela dagen, enda från öppning till stängning, sen blev det hem och baka, gjorde en choklad fudgetårta =)

I lördags så blev det jobb till kl 15, sen kom Maria, Tobbe, Björn, Sussie + barnen på middag, det blev grillat och några öl, muums =)

Idag har jag solat som sagt (och bränt mig) Sen nu ska vi grilla här hos oss med Tomas, Carima och Gk, ska bli gott. Sen ska grabbarna ut och fiska så då ska jag hänga med Carima.

Tror det finns risk för att man hinner bli less på grillat innan sommaren ens har börjat, haha =) Har blivit mycket grillat nu på slutet =)

Har syndat grymt mycket denna vecka, känns jävligt onödigt. Så nu till veckan ska jag fan vara duktig och äta nyttigt och gå LÅNGA promenader!


Nu är det inte länge kvar tills vi får hämta lilltjejen, bara 1 ½ vecka, jippi =)


.......

Kommentarer
Postat av: Rebecka Berggren

Åh måste komma och våldgästa när lilltjejen kommer ! :)

2009-05-26 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0