STRÅLANDE SOL!

RIKTIGT UNDERBART VÄDER UTE IDAG! Så härligt att man är ledig hela helgen, underbart!
Jag och Peter har suttit ute i solen och läst lite, sen kom Tomas & Carima förbi också åt vi jordgubbar och glass, mycket gott! =)

Snart blir det att hoppa in i dushen och göra sig redo för stan, ska ut och äta och dricka nå öl. =) Vet dock inte vad jag ska ha på mig, hmm, vet ju inte hur kallt det blir ikväll. Blir nog byxor för säkerhetsskull.

Igår blev det jobb till kl 13, sen middag hos Peters mamma och pappa, Peters pappa fyllde år. Det blev grillat och sen tårta + kakor, mycket gott =)


I mina ögon är du ingenting!


Längtar som ett tok efter dig sötnos!


.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0