TISDAG!

TISDAG idag, dagen har rullat på bra faktiskt. Känner att ikväll vill jag vara uppe länge, vill se någon film eller något och bara mysa! Vill inte behöva känna att jag har någon tid att passa imorgon, och det har jag inte heller, för imorgon är jag LEDIG =)
Så skönt! Ska nog till stan med mamma och pappa och handla diverse grejer. (Ska förbi syster och hämta hundgrejer också)

SKULLE JAG PASSA I PERMANENTAT HÅR????? Om jag hinner/finns tid så skulle jag verkligen vilja bli fin i håret innan lördag! VILKEN FRISYR SKULLE JAG PASSA BRA I? Vet inte hur länge jag sett ut som jag nu ser ut i håret, är så less....

Ne, nu har jag inhandlat två tidningar också har jag några papper om Golden som jag måste läsa! På återseende!
Nu blir det en jordgubb och kiwi smoothie! Muuums!!!


.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0