EN NY VECKA !

REDAN MÅNDAG IGEN ! Helgerna går så ruskigt fort. Har haft en jätte trevlig helg !

Varit och städat i morse, varit ute och gått med mamma och Mira, och snart blir till ICA till kl 19 ikväll.
Imorgon är jag ledig, då blir det förhoppningsvis att vaccinera mig. (om v-centralen fått in nytt vaccin)

Det är redan november månad, helt sjukt, dvs snart december som innebär jul och nyår =) MYS !!
Blir Filips första jul, ska bli så spännande !
Kommer dock att jobba julafton, men bara till kl 13 . Så man missar ju inte allt för mycket av julaftonen där hemma.

Så nu längtar vi efter lite snöfall =)

Dags att göra sig i ordning för jobb.
Hoppas det blir film-mys hemma ikväll ! Blir iaf en tidig kväll, höll knappt på ta mig upp i morse, gud så trött jag var. Behöver sova igen mig efter helgen. (har sovit sjukt dåligt hela helgen)




.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0