FÖRSTA ADVENT !

MYS, ÄR FÖRSTA ADVENT IDAG ! Inte länge kvar till jul nu, längtar !

Var ju på julbord igår, med Peters familj/släkt, det var gott och trevligt.
Jag åt mycket rostbiff och potatissallad, gott =)

Idag har jag, Peter och Mira varit ute och gått i över två timmar tror jag. Himla härligt ute !
Snart ska mamma och pappa komma hit på middag, Peter ska kocka, så det blir säkert väldigt gott.

Ikväll blir det film-mys, älskar såna söndagar, vi ska se "Flickan som lekte med elden" och kanske en Beck film (om vi hinner)

Har en lång och jobbig vecka framför mig, ursch, känner mig inte alls taggad.
Blir väl en 9-10dagars jobbvecka i sträck... Men men, tur att man bara har dom veckorna var 8e vecka.

Nu blir det att hoppa in i duschen, brrr, känner mig väldigt frusen efter vår långa promenad.




..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0