SKA KLIPPA MIG SNART =)

HAR BOKAT TID FÖR KLIPPNING + FÄRGNING NU, så nu längtar jag till den 12december =) Funderar på att köpa klart mina julklappar då också, saknas några stycken bara. Dom svåraste personerna att köpa till =/

Åhå, har ont i örat =/ Att det aldrig kan bli bra i öronen... =(

Har varit i öre idag, varit på två skogspromenader med Mira och slagit in julklappar ovh lyssnat på julmusik. MYS !
Sen hem och laga mat, har även varit duktig och dammsugat och torkat golven. Nu har vi nyss kommit hem från affären och ser på Bonde söker fru =)
Efter det blir det att spela CSI spelet lite hade jag tänkt =)

Imorgon blir det jobb hela dagen lång, städning på morgonen sen ICA till stängning. Drygt !
Ne, nu ska jag titta på Bonde söker fru =)



.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0